Dlaczego pozycjonowanie Shoper jest tak istotne dla wyszukiwarki?

Dobrze dobrana strategia marketingu internetowego jest podstawą każdego biznesu online. Pozycjonowanie Shoper ma tutaj szczególne znaczenie. Większa widoczność strony WWW oznacza wzrost odwiedzin witryny, co prowadzi do zwiększenia przychodów ze sprzedaży. Jeśli chcesz czerpać większe zyski, postaw na skuteczne pozycjonowanie Shoper już teraz! 

W tym wpisie dowiesz się, dlaczego SEO tej platformy jest tak ważne.

Pozycjonowanie Shoper – zostań zauważony 

Sukces każdego sklepu internetowego zależy od zaangażowania potencjalnych klientów. Aby przyciągnąć więcej użytkowników do witryny, postaraj się udostępniać związane z Twoją branżą treści, które pomogą rozwiązać liczne problemy czy też pozwolą zaspokoić ciekawość odbiorców.

Google jest zdecydowanie najpopularniejszą wyszukiwarką. Ponad 90% wyszukiwań internetowych jest wykonywanych właśnie przez nią.

Ruch można podzielić na organiczny, czyli bezpłatny oraz płatny, pochodzący z reklam. Płatne reklamy Google obejmują bezpośrednie kliknięcia w wyświetlaną reklamę, najczęściej są one częścią kampanii. Ma to na celu znalezienie się przed wszystkimi organicznymi wynikami, czyli na samej górze listy. Takie działania mają pewne ograniczenia, tzn. reklamy są płatne, a kampanie mają ograniczony czas wyświetlania. Ponadto pewna część odbiorców nie ufa reklamom, a wiele osób używa wtyczek do ich blokowania. Z tego powodu warto skupić się na ruchu organicznym, czyli wykonać takie działania, aby prawidłowo zoptymalizować witrynę pod kątem SEO.

Jednak osiągnięcie wysokiej pozycji jest procesem znacznie bardziej skomplikowanym i czasochłonnym. Pozycjonowanie Shoper to zestaw działań, które mają na celu przybliżenie strony internetowej do znalezienia się na samym szczycie wyników wyszukiwania Google.

Jakie możesz korzyści wiążą się z pozycjonowaniem sklepu na platformie Shoper?

  1. Zdobycie przewagi nad konkurencją

Dzięki pozycjonowaniu możesz budować własną markę i jednocześnie pozyskiwać nowych klientów, zdobywając przewagę nad konkurencją. 

      2. Zwiększenie rozpoznawalności marki

Pozycjonowanie Shoper wpływa na rozpoznawalność marki wśród klientów. Użytkownicy, którzy znają Twoją markę i mają do niej większe zaufanie z pewnością zdecydują się na skorzystanie z Twojej oferty.

      3. Wzrost zysków ze sprzedaży

Skuteczne pozycjonowanie witryny wpływa na wzrost sprzedaży Twoich produktów. Dzięki temu zaczynasz zarabiać więcej!

Podsumowanie

Teraz już wiesz, jak pozycjonowanie Shoper wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania. Mamy nadzieję, że pomyślisz o tych działaniach w swojej firmie i osiągniesz zadowalający cel!