Amazon Ads, czyli o połączeniu Amazona z reklamą

Amazon to prekursor w dziedzinie e-commerce na świecie oraz gigant wśród popularnych, dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Wśród wielu inwestorów zyskał miano efektywnego kanału dystrybucji. Co więcej, jego wartość finansowa stale wzrasta. Jako sklep internetowy swoją początkową działalność opierał na sprzedaży książek, nie było dostępnej opcji – amazon ads

W naszym artykule dowiesz się, na czym polega amazon ads oraz poznasz powody, dla których warto zdecydować się na tę formę promocji własnej marki.  

Podstawowe informacje o Amazon Ads

Konkurencyjność na platformie Amazon generuje potrzebę wyróżnienia się wśród pozostałych sprzedawców. Służy temu narzędzie amazon ads, który jest przeznaczonym dla tego serwisu, systemem tworzenia kampanii reklamowych. Ciekawostka: W skali globalnej popularnością dorównuje on Google Ads. 

 

Amazon Ads jest znaną formą reklamy w dziedzinie e-commerce, mimo wszystko nie wszyscy zarządzający firmą mogą czerpać korzyści z jej zasobów. Promocja w serwisie rozpoczyna się od rejestracji i nabycia płatnego, profesjonalnego konta. Przed skorzystaniem z amazon ads, konieczna jest sprzedaż bez wsparcia reklamy kilku produktów oraz otrzymanie rekomendacji ze strony kupujących. To z kolei, umożliwi wgranie tzw. przycisku “Kup teraz” (Buy Box) oraz rozpoczęcie działań z zakresu kampanii reklamowych. 

Amazon Ads, czyli o powodach, dla których warto 

Przeznaczenie budżetu na działania z obszaru amazon ads mogą budzić obawy i generować pytania, czy warto zainwestować w ten segment promocji. Aby rozwiać te wątpliwości, zebraliśmy kilka argumentów, przemawiających za wyborem wskazanej formy reklamy. Za pośrednictwem kampanii reklamowej w serwisie Amazon.com, masz szansę: 

 

  • dotrzeć do swojego targetu obecnego na całym świecie, 
  • wpłynąć pozytywnie na wizerunek prowadzonej firmy, 
  • zbudować renomowanę markę, 
  • wyróżnić się wśród branżowych rywali, 
  • rozszerzyć rynek zbyt o te zagraniczne, bez wkładu wysiłku w tworzenie dedykowanych e-sklepów na każdy rynek, 
  • wygenerować zyski dla firmy, 
  • zoptymalizować koszty, 
  • wzbogacić tradycyjną formę kampanii o przekaz reklamowy online, 
  • zgromadzić informacje o konsumentach

Prowadzenie kampanii amazon ads nie należy do najtrudniejszy działań, chociaż profesjonalne podejście agencji marketingowych to gwarant dla sukcesu marki. 

Skorzystaj z potencjału, który drzemie w Amazon Ads 

Amazon ads to narzędzie, za pośrednictwem którego zwiększysz widoczność swojej oferty oraz wielkość sprzedaży, mającej miejsce na tej platformie. 

 

Jeżeli sprzedajesz już na Amazon.com, zdecyduj się na wdrożenie profesjonalnej kampanii reklamowej. Nie zwlekaj, buduj pozycję swojej marki już teraz!